Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022
Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν το Δ.Σ. της Β΄ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου – Θέρμου και η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων των Δημοσίων σχολείων του Δήμου Αγρινίου στα γραφεία τους στο Αγρίνιο το μεσημέρι της Δευτέρας, κάνοντας έναν απολογισμό για το άνοιγμα των σχολείων μετά την περίοδο των εορτών.


Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022
Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022
Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022