
Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ο Δήμος Αγρινίου καθώς και οι Δήμοι Αγράφων, Καρπενησίου και Αμφιλοχίας, κατέθεσαν πριν λίγες ημέρες 18/6), από κοινού αγωγή ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, διεκδικώντας την εφαρμογή του άρθρου 87 του Ν. 4964/2022 και την απόδοση του ειδικού τέλους 3% επί των εσόδων των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Λίμνης Κρεμαστών, καθώς και στους σταθμούς Καστρακίου και Στράτου.




