
Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026
Συνέντευξη τύπου στο Θερινό Δημοτικό Κινηματογράφο «Ελληνίς» παρεχώρησαν σήμερα προς τους εκπροσώπους των τοπικών μέσων ενημέρωσης, ο Δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Μαρία Παπαγεωργίου και η υπεύθυνη των δημοτικών κινηματογράφων, Χριστίνα Μπαλάσκα, όπου παρουσίασαν το πρόγραμμα της καλοκαιρινής κινηματογραφικής περιόδου.




