
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020
H «Δομή Παροχής Συσσιτίου» της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας Δήμου Αγρινίου, που λειτουργεί στο πλαίσιο του «Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Ελλάδας 2014-2020», ολοκληρώνει τρία χρόνια λειτουργίας και στήριξης των ευπαθών ομάδων του τοπικού πληθυσμού, μέσω της παρασκευής και διανομής έτοιμων γευμάτων.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020