Τετάρτη 13 Απριλίου 2022
Το «Δίκτυο Πόλεων με Λίμνες» συμμετείχε με εκθεσιακό περίπτερο στην 4η Διεθνή Έκθεση Τεχνολογιών Περιβάλλοντος «Verde-tec», που πραγματοποιήθηκε από 18 έως 20 Μαρτίου στον εκθεσιακό χώρο του MEC Παιανίας, όπου παρέστησαν η Αντιδήμαρχος Θέρμου για θέματα Τουριστικής Προβολής, Γιάννα Καλημέρη και ο Αντιδήμαρχος Μίμης Σκορδόπουλος ο οποίος εκπροσώπησε τον δήμο Αγρινίου.

Τρίτη 12 Απριλίου 2022
Δευτέρα 11 Απριλίου 2022
Δευτέρα 11 Απριλίου 2022