Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023
«Η δουλειά που έγινε τα προηγούμενα τρία χρόνια, είναι η βάση πάνω στην οποία στηρίζουμε πλέον την ατζέντα για τη Δυτική Ελλάδα του μέλλοντός μας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, παρουσιάζοντας την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου, τον απολογισμό δράσης της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2022, κατά τη διάρκεια ειδικής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023
Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023