Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024
Νέα δράση για την ενεργειακή αναβάθμιση δημόσιων κτιρίων και υποδομών, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ, εντάσσεται για χρηματοδότηση στο πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2021- 2027» με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη.

Τρίτη 16 Ιουλίου 2024
Τρίτη 16 Ιουλίου 2024
Τρίτη 16 Ιουλίου 2024