Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγροβιότοπων (2 Φεβρουαρίου) το Τμήμα Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης του Συλλόγου Πολιτιστικός & Μορφωτικός Σύλλογος "Το Αιτωλικό" συμμετείχε στην δράση της «ΑΝΙΜΑ», σε συνεργασία με την Μονάδα Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Μεσολογγίου & ΠΠ Δυτικής Στερεάς Ελλάδας, αφορούσε την απελευθέρωση αρπακτικών και υδρόβιων πουλιών.

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025
Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025
Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025
Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025