Σάββατο 21 Ιουνίου 2025
Ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Προληπτικού Οδοντιατρικού Ελέγχου παιδιών – μαθητών στο Κοινωνικό Οδοντιατρείο για το σχολικό έτος 2024-2025, το οποίο υλοποιείται στα πλαίσια των δράσεων προληπτικής ιατρικής και προαγωγής της υγείας, σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Αγρινίου.

Σάββατο 21 Ιουνίου 2025

